Søke jobb i Den norske kirke?

Dette nyhetsbrevet sendes til studentmedlemmer i Presteforeningen.

Søke jobb i Den norske kirke?

Presteforeningen arrangerer nettmøte om det å søke jobb i Den norske kirke, torsdag 10. februar kl 17-18. Møtet vil foregå på Zoom, og er åpent for alle studenter som er medlem i PF. Det er særlig aktuelt for deg som går på praktikum eller som nærmer deg slutten av studiene.

Kanskje er du allerede i gang med å søke jobb? Lurer du på hvordan man gjør det, eller hvordan prosessen fram mot tilsetting er? Da er dette noe for deg!

Les mer, meld deg på! ➔

Viktige medlemsfordeler for studenter!

Bytt bank, spar penger!

Førstehjemslån for studenter: 1,59%!

I etableringsfasen er det ekstra viktig med en god, rimelig bankforbindelse, men å sjekke banktilbud kan fort bli noe man skyver på. Nordea Direct kan gi deg trygghet og forutsigbarhet i privatøkonomien din ved å tilby deg en lav boliglånsrente når pilene på alle kostnader ellers fyker i været.

Har du ikke sjekket hvor mye du faktisk kan spare på hvor du har boliglånet, så er det på tide nå. Hvem vet, kanskje ender det i årets beste økonomiske beslutning?

Mer om Nordeas banktilbud! ➔

Er du skikkelig forsikret?

-- og hva betaler du for det?

Som studentmedlem i Presteforeningen får du en svært god forsikringspakke med både innbo-, reise- og ulykkesforsikring til under 90 kroner i måneden. Det er 75 % rabatt på vanlig pris!

Sjekk ut forsikring i KNIF her! ➔